Skip to content
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
w Lubinie
Strona główna
Aktualności
O nas
Zadania
Kadra
Harmonogram pracy
Działy
OPIEKA NAD DZIECKIEM PRZEDSZKOLNYM I WCZESNA INTERWENCJA
OPIEKA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA NAD DZIECKIEM I MŁODZIEŻĄ W WIEKU SZKOLNYM
PORADNICTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE
PROFILAKTYKA, PSYCHOTERAPIA I POMOC RODZINIE
Pytania i odpowiedzi
Historia
RODO (IOD, Klauzule)
COVID-19
Galeria zdjęć
Oferta
Punkty konsultacyjne
Terapie
Dla nauczycieli
Dla rodziców
Dla uczniów
Materiały
Pedagog radzi
Psycholog radzi
Opiniowanie
Orzecznictwo
WWRD
Program „Za życiem”
Dokumenty
Kontakt
Solidarni z Ukrainą
Giełda szkół
I Liceum Ogólnokształcące w Lubinie
II Liceum Ogólnokształcące w Lubinie
Salezjańskie Liceum Ogólnokształcące w Lubinie
NLO SMS w Lubinie
Zespół Szkół nr 1 w Lubinie
Zespół Szkół nr 2 w Lubinie
Dolnośląski Zespół Szkół w Lubinie
Zespół Szkół CKR w Rudnej
Zespół Szkół MCKK w Lubinie
TEB Edukacja w Lubinie
PSM I stopnia w Lubinie
Menu
Strona główna
Aktualności
O nas
Zadania
Kadra
Harmonogram pracy
Działy
OPIEKA NAD DZIECKIEM PRZEDSZKOLNYM I WCZESNA INTERWENCJA
OPIEKA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA NAD DZIECKIEM I MŁODZIEŻĄ W WIEKU SZKOLNYM
PORADNICTWO EDUKACYJNO-ZAWODOWE
PROFILAKTYKA, PSYCHOTERAPIA I POMOC RODZINIE
Pytania i odpowiedzi
Historia
RODO (IOD, Klauzule)
COVID-19
Galeria zdjęć
Oferta
Punkty konsultacyjne
Terapie
Dla nauczycieli
Dla rodziców
Dla uczniów
Materiały
Pedagog radzi
Psycholog radzi
Opiniowanie
Orzecznictwo
WWRD
Program „Za życiem”
Dokumenty
Kontakt
Solidarni z Ukrainą
Giełda szkół
I Liceum Ogólnokształcące w Lubinie
II Liceum Ogólnokształcące w Lubinie
Salezjańskie Liceum Ogólnokształcące w Lubinie
NLO SMS w Lubinie
Zespół Szkół nr 1 w Lubinie
Zespół Szkół nr 2 w Lubinie
Dolnośląski Zespół Szkół w Lubinie
Zespół Szkół CKR w Rudnej
Zespół Szkół MCKK w Lubinie
TEB Edukacja w Lubinie
PSM I stopnia w Lubinie
Psycholog radzi:
Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży online – kompendium dla rodziców
Co warto wiedzieć o złości
Depresja dzieci i młodzieży
Dla dzieci o Covid-19
Dla rodziców i uczniów klas 8
Dlaczego warto czytać dzieciom
Dysleksja, a funkcjonowanie społeczno-emocjonalne
Dziecko z zespołem FAS
Jak dzieci spostrzegają postawy dorosłych
Jak pomóc dziecku w depresji
Jak postępować z dzieckiem przejawiającym zachowania lękowe
Jak rozmawiać z dzieckiem przeżywającym lęk
Jak rozmawiać z dziećmi w czasie zagrożenia
Jak się uczyć efektywnie – wskazania dla rodziców
Jak wspomagać funkcjonowanie podczas epidemii
Jakie sposoby mają dzieci, aby dostać to, co chcą
Koronawirus
Normy i zasady
Przetrwanie w czasach epidemii koronawirusa
Samodzielność – rozwojowa potrzeba dziecka
Słownik pojęć stosowanych w opiniach
Twoja przyszłość już trwa
Wpływ krzyku na funkcjonowanie dziecka
Wsparcie dziecka w depresji przez rodziców cz. 1
Wsparcie dziecka w depresji przez rodziców cz.2
Wspieranie rozwoju w 1 i 2 roku życia
Wzmacnianie pożądanych zachowań dzieci
Zawody przyszłości
Złość u dzieci – wskazania dla rodziców
Skip to content
Open toolbar
Ustawienia dla niepełnosprawnych
Ustawienia dla niepełnosprawnych
Zwiększ czcionkę
Zwiększ czcionkę
Zmniejsz czcionkę
Zmniejsz czcionkę
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Kontrast negatyw
Kontrast negatyw
Złagodzenie tła strony
Złagodzenie tła strony
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Poprawa czytelności strony
Poprawa czytelności strony
Reset
Reset